Nehovorte toľko, lebo si to nezapamätám......

Autor: František Žanony | 24.4.2013 o 21:01 | (upravené 24.4.2013 o 21:12) Karma článku: 12,10 | Prečítané:  618x

        Aj by sa človek nad takýmto výrokom pousmial, keby nevyšiel z úst čašníčky pri objednávaní jedla a pitia.  Po dlhšom čase sme v stredu 24.apríla zavítali na obed do známej pivovarskej reštaurácie Kaltenecker v Rožňave. Reštaurácia známa tým, že v nej varia pivo od výmyslu sveta a dobré jedlá, je hojne navštevovaná ako miestnymi, tak aj pocestnými a preto sme sa aj my v nej zastavili.

      Hoci bol čas obeda, hostí nebolo veľa.  Obsluhovali dve dievčiny u ktorých bolo zaujímavé to, že nemali tužku a papier, ale objednávky si „pamätali“. Že sme si nemohli  veľa naraz objednávať sme zistili vtedy, keď nás čašníčka zastavila vetou: „nehovorte mi toľko, lebo zabudnem čo si objednali pri predchádzajúcom stole“. Objednávali sme teda na etapy, aj keď na hotové jedlá bola čakacia doba pomerne dlhá. Poslednou „objednávkou“ bol nôž , ktorý chýbal k vidličke k pirohom. Toho sme sa žiaľ ani nedočkali. No čo už, veď pirohy sa dajú zjesť aj samotnou vidličkou. Dusno nastalo po zaplatení a zbežnom pohľade na účet.

„Prosím vás“, volám na čašníčku prvý raz. „Prečo ste nám účtovali fazuľový guľáš 3x, keď my sme mali iba 2x“, pýtam sa. „ Vy ste nemali 3x? Tak potom vám za jeden vrátim“ vyrátala 2,52€ na stôl. Čosi ma núti prezrieť účtenku pozornejšie a dobre robím. Fazuľový guľáš sa mi vidí na polovičnú dávku akýsi drahý a naozaj, na účtenke je naúčtovaná celá porcia-0,5l. Znovu čašníčka, tentoraz sa jej už pýtam, prečo si nepíše objednávky, keď si ich nevie zapamätať a účtuje od buka do buka. Žiadne prepáčte. Nasrdená a urazená odbehla po výdavok – ďalších 2,52€ ktoré mala vrátiť, ale ani toto nezvládla. Žiadal som aby mi zavolala šéfa podniku, ale nato mi odpovedala: „Nemám čas sa s vami baviť!“

       Nuž tak vážený pán majiteľ, vedúci, alebo ja neviem aký šéf reštaurácie Kaltenecker v Rožňave. Keďže som nedostal možnosť prejaviť vám osobne moju nespokojnosť s dnešnou návštevou vášho reštauračného zariadenia, robím to touto cestou- verejne. Keby to bolo medzi mnou a Vami, skončilo by to možno vaším napomenutím  personálu. Takto sa to na vašu smolu a vďaka vášmu personálu dostane do povedomia množstva ľudí, ktorí ak k vám zavítajú a určite si dajú pozor na to, čo zaplatia.

Naša platba bola pôvodne predražená o 18,75%, keď sme zaplatili namiesto 21,84€ sumu 26,88€.

Táto moja skúsenosť je určite dobrá cesta ako stratiť klientov a dobré meno podniku.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁRE

Vracajú sa deväťdesiate roky a prečo sa Danko drží ruskej letky

Akcia proti Kiskovi je porovnateľná len s únosom mladého Kováča.

DOMOV

Šéf protikorupčného úradu Kovařík: Politikov treba vyšetrovať citlivo

Policajti pri citlivých kauzách nemôžu zisťovať všetko, musia brať ohľad aj na česť politika, tvrdí Ficov šéf boja proti korupcii Peter Kovařík.

PRIMÁR

Keď mejkap podráždi. Problémy, ktoré vyvoláva kozmetika

Vyberte si kozmetiku, ktorá nepoškodí pleť.


Už ste čítali?