reklama

Nehovorte toľko, lebo si to nezapamätám......

Aj by sa človek nad takýmto výrokom pousmial, keby nevyšiel z úst čašníčky pri objednávaní jedla a pitia. Po dlhšom čase sme v stredu 24.apríla zavítali na obed do známej pivovarskej reštaurácie Kaltenecker v Rožňave. Reštaurácia známa tým, že v nej varia pivo od výmyslu sveta a dobré jedlá, je hojne navštevovaná ako miestnymi, tak aj pocestnými a preto sme sa aj my v nej zastavili.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

 Hoci bol čas obeda, hostí nebolo veľa. Obsluhovali dve dievčiny u ktorých bolo zaujímavé to, že nemali tužku a papier, ale objednávky si „pamätali“. Že sme si nemohli veľa naraz objednávať sme zistili vtedy, keď nás čašníčka zastavila vetou: „nehovorte mi toľko, lebo zabudnem čo si objednali pri predchádzajúcom stole“. Objednávali sme teda na etapy, aj keď na hotové jedlá bola čakacia doba pomerne dlhá. Poslednou „objednávkou“ bol nôž , ktorý chýbal k vidličke k pirohom. Toho sme sa žiaľ ani nedočkali. No čo už, veď pirohy sa dajú zjesť aj samotnou vidličkou. Dusno nastalo po zaplatení a zbežnom pohľade na účet.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Prosím vás“, volám na čašníčku prvý raz. „Prečo ste nám účtovali fazuľový guľáš 3x, keď my sme mali iba 2x“, pýtam sa. „ Vy ste nemali 3x? Tak potom vám za jeden vrátim“ vyrátala 2,52€ na stôl. Čosi ma núti prezrieť účtenku pozornejšie a dobre robím. Fazuľový guľáš sa mi vidí na polovičnú dávku akýsi drahý a naozaj, na účtenke je naúčtovaná celá porcia-0,5l. Znovu čašníčka, tentoraz sa jej už pýtam, prečo si nepíše objednávky, keď si ich nevie zapamätať a účtuje od buka do buka. Žiadne prepáčte. Nasrdená a urazená odbehla po výdavok – ďalších 2,52€ ktoré mala vrátiť, ale ani toto nezvládla. Žiadal som aby mi zavolala šéfa podniku, ale nato mi odpovedala: „Nemám čas sa s vami baviť!“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

  Nuž tak vážený pán majiteľ, vedúci, alebo ja neviem aký šéf reštaurácie Kaltenecker v Rožňave. Keďže som nedostal možnosť prejaviť vám osobne moju nespokojnosť s dnešnou návštevou vášho reštauračného zariadenia, robím to touto cestou- verejne. Keby to bolo medzi mnou a Vami, skončilo by to možno vaším napomenutím personálu. Takto sa to na vašu smolu a vďaka vášmu personálu dostane do povedomia množstva ľudí, ktorí ak k vám zavítajú a určite si dajú pozor na to, čo zaplatia.

Naša platba bola pôvodne predražená o 18,75%, keď sme zaplatili namiesto 21,84€ sumu 26,88€.

Táto moja skúsenosť je určite dobrá cesta ako stratiť klientov a dobré meno podniku.

František Žanony

František Žanony

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý odpracoval viac ako 40 rokov v oblasti bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu