Hoci bol čas obeda, hostí nebolo veľa. Obsluhovali dve dievčiny u ktorých bolo zaujímavé to, že nemali tužku a papier, ale objednávky si „pamätali“. Že sme si nemohli veľa naraz objednávať sme zistili vtedy, keď nás čašníčka zastavila vetou: „nehovorte mi toľko, lebo zabudnem čo si objednali pri predchádzajúcom stole“. Objednávali sme teda na etapy, aj keď na hotové jedlá bola čakacia doba pomerne dlhá. Poslednou „objednávkou“ bol nôž , ktorý chýbal k vidličke k pirohom. Toho sme sa žiaľ ani nedočkali. No čo už, veď pirohy sa dajú zjesť aj samotnou vidličkou. Dusno nastalo po zaplatení a zbežnom pohľade na účet.
„Prosím vás“, volám na čašníčku prvý raz. „Prečo ste nám účtovali fazuľový guľáš 3x, keď my sme mali iba 2x“, pýtam sa. „ Vy ste nemali 3x? Tak potom vám za jeden vrátim“ vyrátala 2,52€ na stôl. Čosi ma núti prezrieť účtenku pozornejšie a dobre robím. Fazuľový guľáš sa mi vidí na polovičnú dávku akýsi drahý a naozaj, na účtenke je naúčtovaná celá porcia-0,5l. Znovu čašníčka, tentoraz sa jej už pýtam, prečo si nepíše objednávky, keď si ich nevie zapamätať a účtuje od buka do buka. Žiadne prepáčte. Nasrdená a urazená odbehla po výdavok – ďalších 2,52€ ktoré mala vrátiť, ale ani toto nezvládla. Žiadal som aby mi zavolala šéfa podniku, ale nato mi odpovedala: „Nemám čas sa s vami baviť!“
Nuž tak vážený pán majiteľ, vedúci, alebo ja neviem aký šéf reštaurácie Kaltenecker v Rožňave. Keďže som nedostal možnosť prejaviť vám osobne moju nespokojnosť s dnešnou návštevou vášho reštauračného zariadenia, robím to touto cestou- verejne. Keby to bolo medzi mnou a Vami, skončilo by to možno vaším napomenutím personálu. Takto sa to na vašu smolu a vďaka vášmu personálu dostane do povedomia množstva ľudí, ktorí ak k vám zavítajú a určite si dajú pozor na to, čo zaplatia.
Naša platba bola pôvodne predražená o 18,75%, keď sme zaplatili namiesto 21,84€ sumu 26,88€.
Táto moja skúsenosť je určite dobrá cesta ako stratiť klientov a dobré meno podniku.