Nehovorte toľko, lebo si to nezapamätám......

Autor: František Žanony | 24.4.2013 o 21:01 | (upravené 24.4.2013 o 21:12) Karma článku: 12,10 | Prečítané:  604x

        Aj by sa človek nad takýmto výrokom pousmial, keby nevyšiel z úst čašníčky pri objednávaní jedla a pitia.  Po dlhšom čase sme v stredu 24.apríla zavítali na obed do známej pivovarskej reštaurácie Kaltenecker v Rožňave. Reštaurácia známa tým, že v nej varia pivo od výmyslu sveta a dobré jedlá, je hojne navštevovaná ako miestnymi, tak aj pocestnými a preto sme sa aj my v nej zastavili.

      Hoci bol čas obeda, hostí nebolo veľa.  Obsluhovali dve dievčiny u ktorých bolo zaujímavé to, že nemali tužku a papier, ale objednávky si „pamätali“. Že sme si nemohli  veľa naraz objednávať sme zistili vtedy, keď nás čašníčka zastavila vetou: „nehovorte mi toľko, lebo zabudnem čo si objednali pri predchádzajúcom stole“. Objednávali sme teda na etapy, aj keď na hotové jedlá bola čakacia doba pomerne dlhá. Poslednou „objednávkou“ bol nôž , ktorý chýbal k vidličke k pirohom. Toho sme sa žiaľ ani nedočkali. No čo už, veď pirohy sa dajú zjesť aj samotnou vidličkou. Dusno nastalo po zaplatení a zbežnom pohľade na účet.

„Prosím vás“, volám na čašníčku prvý raz. „Prečo ste nám účtovali fazuľový guľáš 3x, keď my sme mali iba 2x“, pýtam sa. „ Vy ste nemali 3x? Tak potom vám za jeden vrátim“ vyrátala 2,52€ na stôl. Čosi ma núti prezrieť účtenku pozornejšie a dobre robím. Fazuľový guľáš sa mi vidí na polovičnú dávku akýsi drahý a naozaj, na účtenke je naúčtovaná celá porcia-0,5l. Znovu čašníčka, tentoraz sa jej už pýtam, prečo si nepíše objednávky, keď si ich nevie zapamätať a účtuje od buka do buka. Žiadne prepáčte. Nasrdená a urazená odbehla po výdavok – ďalších 2,52€ ktoré mala vrátiť, ale ani toto nezvládla. Žiadal som aby mi zavolala šéfa podniku, ale nato mi odpovedala: „Nemám čas sa s vami baviť!“

       Nuž tak vážený pán majiteľ, vedúci, alebo ja neviem aký šéf reštaurácie Kaltenecker v Rožňave. Keďže som nedostal možnosť prejaviť vám osobne moju nespokojnosť s dnešnou návštevou vášho reštauračného zariadenia, robím to touto cestou- verejne. Keby to bolo medzi mnou a Vami, skončilo by to možno vaším napomenutím  personálu. Takto sa to na vašu smolu a vďaka vášmu personálu dostane do povedomia množstva ľudí, ktorí ak k vám zavítajú a určite si dajú pozor na to, čo zaplatia.

Naša platba bola pôvodne predražená o 18,75%, keď sme zaplatili namiesto 21,84€ sumu 26,88€.

Táto moja skúsenosť je určite dobrá cesta ako stratiť klientov a dobré meno podniku.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

SVET

Výbuchy po futbalovom zápase v Istanbule zabili 29 ľudí

K explóziám došlo hodinu po zápase medzi Besiktasom a Bursasporom.

EKONOMIKA

Technic sa nedá naučiť. Ako sa učiteľ stal dizajnérom Lega

Rád si z lega skladal veci, na ktoré nemal návod.

DOMOV

Smer chce byť politicky nekorektný aj robiť poriadky v osadách

Novými podpredsedami sú Blanár a Žiga.


Už ste čítali?